پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119812
وضعيت وحشتناک نقل و انتقالاتي پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1393/09/23 13:38:42
نمایش : 1249
در حاليکه همه تيمهاي ليگ برتري به دنبال بازيکناني براي تقويت خود در فصل نقل و انتقالات هستند، پرسپوليس مثل شش ماه گذشته بايد به دنبال مدير عامل و البته اسپانسر باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با وجود اينکه وزارت ورزش تلاش کرد تا سروساماني به اوضاع دو باشگاه پرطرفدار تهراني بدهي اما با کمي اغراق مي توان گفت هر تصميمي که تاکنون اميررضا خادم براي پرسپوليس گرفته است اشتباه بوده و در واقع تلاش‌هاي فراوان وي براي به ثبات رساندن اين تيم هر لحظه بيشتر موجب فرو رفتن اين باشگاه درباتلاق شده است. تغييرات پي در پي در سطح مديريت اين باشگاه و دست به دست شدن کليد اتاق مديريت از رويانيان به پروين و از پروين به رحيمي و از رحيمي به منتقمي و از منتقمي به سياسي تنها گوشه اي از تلاش‌هايي بوده که خادم براي اين باشگاه انجام داده و البته بيشتر به دست و پا زدن در باتلاق شبيه بوده است.

بي گمان مديريتهاي گذشته هم در ايجاد چنين باتلاقي نقش داشته اند اما با اين وجود و با در نظر گرفتن اين نکته که پرسپوليس في لذات طي دهه اخير هرگز ثبات مديريت خوبي نداشته و بيش از ۱۰ مدير را طي هشت سال اخير به خود ديده است اما باز هم اين همه تغيير که رکورد تغييرات در دنيا را زده در اين باشگاه و هيچ باشگاه ديگري ديده نشده است.

عوض شدن اسپانسر و البته شکايت شرکت بهنام پيشرو کيش و خروج استيلي و زادمهر و تغيير کامل کادر فني اين تيم که خود شامل ۶ تغيير بوده است را به تغييرات مديريتي اشاره شده اضافه کنيد تا متوجه شويد با چه گردابي طرف هستيد.

در واقع همه استراتژي‌هاي خادم در مورد سپردن اسپانسر باشگاه بزرگ پرسپوليس به شرکت فوق الذکر و سپس انتخاب اعضاي هيات مديره و انتخاب عليرضا رحيمي که در مقابل وزارت ايستاد و باز حمايت از سياسي که امروز در يکي از بندهاي زندان اوين به سر مي برد جملگي انگار اشتباه بوده است. لااقل بررسي شرايط اين باشگاه و البته نگاهي به جدول رده بندي اين مهم را اثبات مي کند.

نکته نااميد کننده براي هواداران پرسپوليس اين است که آنها در تمام روزهاي نيم فصل اول منتظر رسيدن فصل نقل و انتقالات بودند به اميد آنکه شگفتي رخ دهد و باشگاه‌هاي ديگري نخبگانشان را دو دستي به پرسپوليس تقديم کنند يا اينکه پرسپوليس با تکيه بر کوه پول بتواند بازيکنان بهتري را در ميانه زمين بگمارد اما با اين وجود به محض باز شدن اين پنجره پرسپوليس خيلي زود فهميد براي گرفتن چند تا بازيکن جديد نياز به معجزه دارد چرا که سياسي به دلايلي نامشخص به اوين رفت آنهم در حاليکه خود مدير عامل اعلام کرده بود که از اين به بعد اسپانسر باشگاه هم خود من هستم! به اين ترتيب با يک حرکت پرسپوليس کيش و مات شد تا حالا براي سومين بار به دنبال اسپانسر بگردد و هم براي پنجمين بار مدير انتخاب کند!

مسئولان باشگاه پرسپوليس تا زماني که تکليف مديرعامل اين باشگاه مشخص نشود براي جذب بازيکنان مدنظر حميد درخشان اقدام نخواهند کرد.

سرمربي باشگاه پرسپوليس اواسط هفته گذشته ليست خريد خود را براي تقويت تيمش به بهروز منتقمي ارائه داد اما مسئولان باشگاه پرسپوليس فقط براي عقد قرارداد با يک بازيکن اقدام کردند که آن هم بابک حاتمي بود.

در حقيقت در زمان حضور حميد‌رضا سياسي هم براي جذب اين بازيکن از سايپا اقدام شده بود و با توجه به اين مسئله معاونان سياسي در حال حاضر در تلاشند انتقال حاتمي را به تيم پرسپوليس نهايي کنند.

البته برخي منابع اعلام کرده اند که سياسي يکي دو ماهي در بازداشت خواهد بود و اگر اين حرف درست باشد عملا او نه مي تواند اسپانسر باشد و نه مدير عامل، حتي اگر همين امروز هم ايشان به صندلي مديريت پرسپوليس برگردد باز هم بايد بررسي کرد که چرا وي به اوين منتقل شده و آيا اجازه مديريت باشگاه پرسپوليس را دارند يا نه؟

به همه اين اشتباهات و بد بياري هاي اضافه کنيد نشست و برخواست با تروريستي که منتسب به موساد بود که سرو صداي بسياري به پا کرد و اعتراض هاي بسياري را به وجود آورد که تا مدتي مخل آسايش پرسپوليس بود. شايد اگر خادم مي دانست که مديريت در باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس تا چه حد سخت است هرگز قبول نمي کرد اعتبار فراوانش از مجلس شوراي اسلامي و رياست فدراسيون کشتي و معاونت پارلماني وزارت ورزش را وارد اين بخش کند که هدايتش از خود وزارت ورزش هم بالاتر و بدتر و سخت تر است.




 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html